Klimatronik auta grupy VAG lata 1992-2005, Audi,VAG,SKODA, VW Grup

[ Pobierz całość w formacie PDF ]
Klimatronik – obsługa

Opis obsługi klimatronika w Golfie 3, Golfie 4, Passacie B4, B5, oraz innych aut grupy VAG produkowanych w latach 1992-2005.

Lp.

Opis

1

Przycisk odmrażania przedniej szyby

2

Wskazanie stopnia mocy dmuchawy.W trybie automatycznym -8-, niezależnie od rzeczywistej liczby obrotów dmuchawy, pokazywany jest średni stopień dmuchawy.

3

Wskazanie temperatury zewnętrznej. Jeśli prędkość jazdy spadnie poniżej 15 km/h, a temperatura płynu chłodzącego będzie wyższa niż 70°C, wskazywana wartość nie ulegnie zmianie. Nie będzie więc pokazywana rzeczywiście zmierzona temperatura zewnętrzna, ponieważ przy małych prędkościach mogłaby ona zostać zafałszowana przez ciepło silnika.

4

Wskazanie dla odmrażania przedniej szyby

5

Wskazanie dla trybu zamkniętego obiegu powietrza

6

Wskazanie dla kierunku przepływu powietrza. Po naciśnięciu przycisku -14- pojawia się lub gaśnie wskazanie dla strumienia powietrza w przestrzeni na nogi. Po naciśnięciu przycisku -15- pojawia się lub gaśnie wskazanie dla strumienia powietrza na tułów.

7

Wskazanie wybranej wewnętrznej temperatury. Przełączanie ze stopni Celsjusza na stopnie Fahrenheita i odwrotnie: Nacisnąć i przytrzymać przycisk -11- i następnie nacisnąć przycisk -9-.  we wskazaniu pojawia się odpowiednia jednostka temperatury.

8

Wskazanie trybu pracy „AUTO“: dla trybu automatycznego. W trybie automatycznym układ klimatyzacji utrzymuje w pełni automatycznie wybraną temperaturę wnętrza samochodu. Ponadto automatycznie zmieniana jest temperatura wydostającego się powietrza, liczba obrotów dmuchawy i rozdział powietrza.
„ECON“: dla wyłączonego układu chłodzenia.  W trybie ECON wyłączana jest tylko sprężarka układu klimatyzacji, tryb ogrzewania i wentylacji są nadal regulowane automatycznie.
„OFF“: dla wyłączonego całego układu.  Wyłączanie przyciskiem -17-. Ponieważ w tej funkcji klapy pozostają w ostatnio ustawionym położeniu, ta możliwość regulacji powinna być wykorzystywana tylko w wyjątkowych sytuacjach, np. w przypadku awarii.

9

Przycisk trybu automatycznego

10

Czujnik temperatury tablicy przyrządów  i dmuchawa czujnika temperatury dla samochodów z prawostronnym układem kierowniczym

11

Przycisk trybu „ECON“. W trybie ECON wyłączana jest tylko sprężarka układu klimatyzacji, tryb ogrzewania i wentylacji są nadal regulowane automatycznie.

12

Przycisk „Cieplej“

13

Przycisk „Zimniej“

14

Przycisk „strumienia powietrza skierowanego w przestrzeń na nogi“

15

Przycisk „strumienia powietrza skierowanego na górne części ciała“

16

Przycisk zwiększenia prędkości dmuchawy

17

Przycisk zmniejszenia prędkości dmuchawy. Aby wyłączyć układ klimatyzacji: nacisnąć i przytrzymać przycisk tak długo, aż pojawi się wskazanie „OFF“. Ponieważ w tej funkcji klapy pozostają w ostatnio ustawionym położeniu, ta możliwość regulacji powinna być wykorzystywana tylko w wyjątkowych sytuacjach, np. w przypadku awarii.

18

Przycisk zamkniętego obiegu powietrza 

19

Czujnik temperatury tablicy przyrządów i dmuchawa czujnika temperatury – samochody z lewostronnym układem kierowniczym.

 

 

[ Pobierz całość w formacie PDF ]
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • bloodart.opx.pl
  •