Klimatronik auta grupy VAG lata 1992-2005, Audi,VAG,SKODA, VW Grup
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
Klimatronik – obsługa
Opis obsługi klimatronika w Golfie 3, Golfie 4, Passacie B4, B5, oraz innych aut grupy VAG produkowanych w latach 1992-2005.
Lp.
Opis
1
Przycisk odmrażania przedniej szyby
2
Wskazanie stopnia mocy dmuchawy.W trybie automatycznym -8-, niezależnie od rzeczywistej liczby obrotów dmuchawy, pokazywany jest średni stopień dmuchawy.
3
Wskazanie temperatury zewnętrznej. Jeśli prędkość jazdy spadnie poniżej 15 km/h, a temperatura płynu chłodzącego będzie wyższa niż 70°C, wskazywana wartość nie ulegnie zmianie. Nie będzie więc pokazywana rzeczywiście zmierzona temperatura zewnętrzna, ponieważ przy małych prędkościach mogłaby ona zostać zafałszowana przez ciepło silnika.
4
Wskazanie dla odmrażania przedniej szyby
5
Wskazanie dla trybu zamkniętego obiegu powietrza
6
Wskazanie dla kierunku przepływu powietrza. Po naciśnięciu przycisku -14- pojawia się lub gaśnie wskazanie dla strumienia powietrza w przestrzeni na nogi. Po naciśnięciu przycisku -15- pojawia się lub gaśnie wskazanie dla strumienia powietrza na tułów.
7
Wskazanie wybranej wewnętrznej temperatury. Przełączanie ze stopni Celsjusza na stopnie Fahrenheita i odwrotnie: Nacisnąć i przytrzymać przycisk -11- i następnie nacisnąć przycisk -9-. we wskazaniu pojawia się odpowiednia jednostka temperatury.
8
Wskazanie trybu pracy „AUTO“: dla trybu automatycznego. W trybie automatycznym układ klimatyzacji utrzymuje w pełni automatycznie wybraną temperaturę wnętrza samochodu. Ponadto automatycznie zmieniana jest temperatura wydostającego się powietrza, liczba obrotów dmuchawy i rozdział powietrza.
„ECON“: dla wyłączonego układu chłodzenia. W trybie ECON wyłączana jest tylko sprężarka układu klimatyzacji, tryb ogrzewania i wentylacji są nadal regulowane automatycznie.
„OFF“: dla wyłączonego całego układu. Wyłączanie przyciskiem -17-. Ponieważ w tej funkcji klapy pozostają w ostatnio ustawionym położeniu, ta możliwość regulacji powinna być wykorzystywana tylko w wyjątkowych sytuacjach, np. w przypadku awarii.
9
Przycisk trybu automatycznego
10
Czujnik temperatury tablicy przyrządów i dmuchawa czujnika temperatury dla samochodów z prawostronnym układem kierowniczym
11
Przycisk trybu „ECON“. W trybie ECON wyłączana jest tylko sprężarka układu klimatyzacji, tryb ogrzewania i wentylacji są nadal regulowane automatycznie.
12
Przycisk „Cieplej“
13
Przycisk „Zimniej“
14
Przycisk „strumienia powietrza skierowanego w przestrzeń na nogi“
15
Przycisk „strumienia powietrza skierowanego na górne części ciała“
16
Przycisk zwiększenia prędkości dmuchawy
17
Przycisk zmniejszenia prędkości dmuchawy. Aby wyłączyć układ klimatyzacji: nacisnąć i przytrzymać przycisk tak długo, aż pojawi się wskazanie „OFF“. Ponieważ w tej funkcji klapy pozostają w ostatnio ustawionym położeniu, ta możliwość regulacji powinna być wykorzystywana tylko w wyjątkowych sytuacjach, np. w przypadku awarii.
18
Przycisk zamkniętego obiegu powietrza
19
Czujnik temperatury tablicy przyrządów i dmuchawa czujnika temperatury – samochody z lewostronnym układem kierowniczym.
[ Pobierz całość w formacie PDF ]