Klima dopasowanie B7, Audi

[ Pobierz całość w formacie PDF ]
//-->Zestawienie przewidzianych kanałów dopasowaniaPage 1 of 10Zestawienie przewidzianych kanałówdopasowaniaWskazówkaKanały dopasowania „01“, „02“, „06“ i „07“ działają tylko wprzypadku samochodów, w których ogrzewanie postojowe jestzamontowane jako wyposażenie dodatkowe. W tychsamochodach między jednostką obsługi i wskazań sterownikaukładu Climatronic -J255-, sterownikiem ogrzewaniadodatkowego -J364- i sterownikiem w zestawie wskaźnikówtablicy przyrządów -J285- nie są wymieniane dane poprzezmagistralę danych Komfort.Kanały „08“, „09“ i „81“ są przewidziane tylko dla jednostkiobsługi i wskazań sterownika układu Climatronic -J255- odwersji sprzętu / oprogramowania „0711“.Kanały dopasowania „10“ do „16“ przewidziane są tylko dlajednostki obsługi i wskazań sterownika układu Climatronic -J255- od wersji sprzętu / oprogramowania „1323“ (płynnewprowadzanie do produkcji od 09.03).Kanały dopasowania „17“ do „19“, „21“ do „80“ oraz od „82“nie są obecnie wykorzystanie.Kanał dopasowania „20“ jest wykorzystany tylko wjednostkach obsługi i wskazań sterownika układu Climatronic -J255- o numerze części od indeksu „AJ“ (przewidziany dlacofania wszystkich zmienionych ustawień do dopasowaniafabrycznego). Te jednostki obsługi i wskazań sterownikaukładu Climatronic -J255- zamontowane są w samochodachod numeru nadwozia „400000“ modelu roku 2005 (w wersjiLimousine i Avant) oraz „012913“ modelu roku 2005 (w wersjiCabrio)→Katalog części ETKA.W kanałach dopasowania „01“ i „02“ w jednostce obsługi iwskazań sterownika układu Climatronic -J255- w trybieogrzewania postojowego można wprowadzić podwyższenietemperatury o maksymalnie 4° C (wartośćwprowadzana „8“).Jeżeli w kanale dopasowania „03“ wprowadzone zostanieustawienie „0“ w dokumentacji samochodu należy zaznaczyć,żewysterowanie zaworu regulacyjnego sprężarki układuklimatyzacji -N280- nie może już zostać wyłączone przezsterownik silnika poprzez funkcję „Zadziałanie sprężarkiukładu klimatyzacji“.W kanale dopasowania „07“ można wprowadzić funkcjęwyłączania ogrzewania postojowego przez jednostkę obsługi iwskazań sterownika układu Climatronic -J255-. W sterownikuw zestawie wskaźników tablicy przyrządów -J285- poprzezfunkcję dopasowanie (kanał dopasowania „18“) równieżmożna ustawić wysterowanie ogrzewania postojowego→Tester VAS 5051 w funkcji ”Poszukiwanie usterek”.i→Urządzenia elektryczne; Grupa napraw 01.KanałdopasowaniaFabrycznenastawypodstawowe(lub 4)→Przypis1DziałanieZmiananastawówpodstawowychstrona→Rozdział01Podwyższenie temperatury po uruchomieniu trybuogrzewania postojowego / wentylacji postojowejJeżeli jednostka obsługi i wskazań sterownika układuClimatronic -J255- zostanie wysterowana przywyłączonym zapłonie poprzez magistralę danychKomfort w trybie ogrzewania / wentylacji postojowej,vw-wi://rl/A.pl-PL.A06.5905.59.wi::29328727.xml?xsl=32013-05-24Zestawienie przewidzianych kanałów dopasowaniaPage 2 of 10jednostka obsługi i wskazań sterownika układuClimatronic -J255- reguluje temperaturę wymaganą wsamochodzie o podaną wartość powyżej ustawionejtemperatury wymaganej.– Podczas nastaw podstawowych„0“→Przypiszostajeustawiona temperatura wymagana w trybieogrzewania postojowego / trybie wentylacji postojowejrówna temperaturze wymaganej w trybie układuklimatyzacji– Podczas nastawów podstawowych„4“→Przypistemperatura wymagana w trybie ogrzewaniapostojowego / trybie wentylacji postojowej zostajeustawiona o 2 °C wyżejniż temperatura wymagana wtrybie układu klimatyzacji– Poprzez funkcję Dopasowanie można podnosićtemperaturę wymaganą każdorazowo o 0,5° C wzależności od wersji do maksymalnie 4.0° C (lub 8 °C ) (wartość wprowadzona „1......8“ lub „1......16“) .1)W zależności od wersji jednostek obsługi i wskazań sterownika układu Climatronic -J255- fabrycznie może być ustawione „0“ lub „4“,w razie potrzeby zmienić.KanałdopasowaniaFabrycznenastawypodstawoweDziałanieZmiananastawówpodstawowychstrona→Rozdział02Podwyższenie temperatury do końca podanego czasupracy ogrzewania postojowego / wentylacji postojowejJeżeli jednostka obsługi i wskazań sterownika układuClimatronic -J255- zostanie wysterowana przywyłączonym zapłonie poprzez magistralę danychKomfort w trybie ogrzewania / wentylacji postojowej,jednostka obsługi i wskazań sterownika układuClimatronic -J255- reguluje temperaturę wymaganą wsamochodzie o podaną wartość powyżej ustawionejtemperatury wymaganej.– Przy nastawach podstawowych „0“ temperaturawymagana w trybie ogrzewania postojowego / trybiewentylacji postojowej zostaje ustawiona równo ztemperaturą wymaganą w trybie układu klimatyzacji– Poprzez funkcję Dopasowanie można podnosićtemperaturę wymaganą każdorazowo o 0,5° C wzależności od wersji do maksymalnie 2,0° C (lub 4 °C ) (wartość wprowadzona „1......4“ lub „1......8“) .KanałdopasowaniaFabrycznenastawypodstawowe1(zał)DziałanieZmiananastawówpodstawowychstrona→Rozdział03Wyłączenie sprężarki przez sterownik silnika poprzezfunkcję „Ingerencja sprężarki układu klimatyzacji “Podczas nastaw podstawowych „1“ wyłączone zostajewysterowanie zaworu regulacyjnego sprężarki układuklimatyzacji -N280- (a zatem i sprężarka) z chwiląnadejścia przez magistralę danych Komfort poleceniaze sterownika silnika (np. podczas przyspieszaniavw-wi://rl/A.pl-PL.A06.5905.59.wi::29328727.xml?xsl=32013-05-24Zestawienie przewidzianych kanałów dopasowaniaPage 3 of 10samochodu)→Rozdział(odczyt bloku wartościmierzonych, grupa wskazań „002“)– Poprzez funkcję dopasowania wyłączeniewysterowania zaworu regulacyjnego sprężarki układuklimatyzacji -N280- z powodu „zadziałania sprężarkiukładu klimatyzacji“ może zostać wstrzymane poprzezzmianę dopasowania na „0“ (jednostka obsługi iwskazań sterownika układu Climatronic -J255-ignoruje polecenie)04→PrzypisWspółczynnik przełożenia silnika / sprężarki układuklimatyzacjiDopasowania nie można zmienić, przyporządkowaniejest zapisane w jednostce obsługi i wskazaństerownika układu Climatronic -J255-.– Przyporządkowanie do danego silnika przekazywanejest przez magistralę danych Komfort2)W zależności od wersji jednostki obsługi i wskazań sterownika układu Climatronic -J255- i od silnikaKanałdopasowaniaFabrycznenastawypodstawowe1DziałanieZmiananastawówpodstawowychstrona05Rozszerzona gotowość układu klimatyzacjiDopasowania nie można zmienić, przyporządkowaniejest zapisane w jednostce obsługi i wskazaństerownika układu Climatronic -J255-.Pomoc rozstrzygająca w trybie ogrzewania postojowego /wentylacji postojowejJeżeli ogrzewanie postojowe zostaje włączone przezzdalne sterowanie radiowe lub przez sterownik wzestawie wskaźników tablicy przyrządów -J285- napodstawie zaprogramowanego czasu włączenia(przez magistralę danych Komfort), decyduje on, którytryb pracy ogrzewania postojowego zostanieuruchomiony.– Podczas nastaw podstawowych „0“ (automatyka)jednostka obsługi i wskazań sterownika układuClimatronic -J255- decyduje przy wyłączonymzapłonie na podstawie zmierzonych temperaturrzeczywistych i temperatur wymaganych, czywłączone zostanie ogrzewanie postojowe, czy teżukład ma pracować w trybie wentylacji postojowej.– Przy ustawieniu „1“ (ostatnia funkcja) jednostkaobsługi i wskazań sterownika układu Climatronic -J255- wymaga ostatnio ustawionego trybu pracy,niezależnie od zmierzonych lub nastawionychtemperatur (aktywowany ręcznie w zestawiewskaźników tablicy przyrządów tryb pracy„ogrzewanie postojowe“ lub „wentylacja postojowa“).→Rozdział06KanałdopasowaniaFabrycznenastawypodstawoweDziałanieZmiananastawówpodstawowychstronavw-wi://rl/A.pl-PL.A06.5905.59.wi::29328727.xml?xsl=32013-05-24Zestawienie przewidzianych kanałów dopasowaniaPage 4 of 1007Zachowanie przy wyłączaniu trybu ogrzewaniapostojowego / wentylacji postojowejJeżeli silnik zostanie uruchomiony przy włączonymogrzewaniu postojowym / wentylacji postojowej iwyłączony przed upłynięciem nastawionego czasupracy ogrzewania postojowego / wentylacjipostojowej:– Przy ustawieniu „0“ ogrzewanie postojowe /wentylacja postojowa działa tak długo, dopóki nieupłynie nastawiony czas pracy lub nie zostaniewyłączone ręcznie (np. dla klienta, który wyłącza silnikna przejeździe kolejowym, jednostka obsługi iwskazań sterownika układu Climatronic -J255- niewysyła przez magistralę danych Komfort informacji wcelu wyłączenia).– Przy ustawieniu „1“ ogrzewanie postojowe /wentylacja postojowa są wyłączane wraz zwyłączeniem silnika (np. dla klientów, którzykorzystają z samochodu tylko na krótkich odcinkach,jednostka obsługi i wskazań sterownika układuClimatronic -J255- wysyła informację w celuwyłączenia przez magistralę danych Komfort).→RozdziałWskazówkaDopasowanie „1“ w kanale dopasowania „07“ w przypadkujednostki obsługi i wskazań sterownika układu Climatronic -J255- do wersji oprogramowania „XX13“ może zostaćwprowadzone tylko, jeżeli ogrzewanie postojowe / wentylacjapostojowa włączane są przez zdalne sterowanie radiowe.Ponieważ w celu uaktywnienia funkcji „Włączyć natychmiast“ogrzewania postojowego / wentylacji postojowej zapłon musibyć włączony, w przypadku tych jednostek obsługi i wskazaństerownika układu Climatronic -J255- skasowane zostajeaktywowanie wraz z wyłączeniem zapłonu, od wersjioprogramowania „XX14“ funkcja działa tak, jak opisano wyżej.Zachowanie podczas wyłączania ogrzewania postojowego /wentylacji postojowej może również zostać ustawione wsterowniku w zestawie wskaźników tablicy przyrządów -J285- iw sterowniku ogrzewania dodatkowego -J364-.→Ogrzewaniepostojowe; Gr.napraw01(dopasowanie ogrzewaniapostojowego).KanałdopasowaniaFabrycznenastawypodstawowe3480lub6400→PrzypisDziałanieZmiananastawówpodstawowychstrona→Rozdział08Obniżenie obrotów dmuchawyświeżegopowietrza przyrozpoznaniu informacji głosowejAby polepszyć rozpoznawanie mowy i zrozumiałośćobsługi głosowej telefonu w samochodach od modeluroku 2002 (z jednostką obsługi i wskazań sterownikaukładu Climatronic -J255- od wersji sprzętu /oprogramowania „0711“) liczba obrotów dmuchawyświeżegopowietrza jest zmniejszana do nastawionejwartości. Zmniejszenie obrotów następuje, gdy tylkoprzez magistralę danych Komfort wysłana zostajeinformacja „Obsługa głosowa telefonu“.– Przy ustawieniu „6800“ maksymalna liczba obrotówdmuchawyświeżegopowietrza zostaje zmniejszonavw-wi://rl/A.pl-PL.A06.5905.59.wi::29328727.xml?xsl=32013-05-24Zestawienie przewidzianych kanałów dopasowaniaPage 5 of 10do ok. 25 %– Zakres regulacji „3480“ (ok. 15% ) do „22528“ (ok.88% ), „256“ jednostek odpowiada zmniejszeniu lubzwiększeniu o ok. 1%3)W zależności od wersji jednostki obsługi i wskazań sterownika układu Climatronic -J255-„3480“ (ok. 15% ) lub „6800“ (ok. 25%)KanałdopasowaniaFabrycznenastawypodstawowe118(odpowiada11,8 V)DziałanieZmiananastawówpodstawowychstrona→Rozdział09Wartość do wyłączenia funkcji „wentylacja postojowa“ zpowodu zbyt niskiego napięcia– Wartość ta w przypadku jednostek obsługi i wskazaństerownika układu Climatronic -J255- zamontowanychna początku produkcji nie może jeszcze byćzmieniana (płynne wprowadzanie)Przy nastawieniu „118“ funkcja „wentylacja postojowa“przy napięciu 11,8 V zostaje wyłączona przezjednostkę obsługi i wskazań sterownika układuClimatronic -J255-.– Aby nie zagrażać uruchomieniu silnika, nie powinnosię dopasowywać napięcia mniejszego niż 11,3 V(wprowadzenie „113“).KanałdopasowaniaFabrycznenastawypodstawoweDziałanieZmiananastawówpodstawowychstrona→Rozdział10Dopasowanie ilości powietrza na przednią szybę w trybiechłodzenia (tryb letni) przy ustawieniu „Auto“ w jednostceobsługi i wskazań sterownika układu Climatronic -J255-– Funkcja ta jest przewidziana tylko w przypadkujednostek obsługi i wskazań sterownika układuClimatronic -J255- od wersji sprzętu /oprogramowania „1323“ (płynne wprowadzanie doprodukcji od 09.03).– W trybie pracy „Auto“ latem chłodzone powietrze jestkierowane na przednią szybę, w określonychwarunkach może dojść do wytworzenia skroplin nazewnętrznej stronie przedniej szyby.Przy ustawieniu „0“ na przednią szybę kierowana jestilość powietrza, która na podstawie warunkówotoczenia zapisana jest w jednostce obsługi iwskazań sterownika układu Climatronic -J255- dlatego ustawienia (odpowiada ustawieniu „2“ dlapozostałych krajów z wyjątkiem USA i Japonii orazustawieniu „1“ dla USA i Japonii)– Przy ustawieniu „1“ w trybie chłodzenia powietrze niejest kierowane na przednią szyba (klapa rozmrażaniazostaje całkowicie zamknięta).– Przy ustawieniu „2“ większa część powietrzakierowana jest na przednią szybę (klapa rozmrażaniajest otwierana i zamykana odpowiednio do zapisanejvw-wi://rl/A.pl-PL.A06.5905.59.wi::29328727.xml?xsl=32013-05-24 [ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • bloodart.opx.pl
  •