Konspekt lekcji języka angielskiego w klasie II, Język angielski - filologia, Konspekty lekcji języka ...

[ Pobierz całość w formacie PDF ]

 

Konspekt lekcji języka angielskiego w klasie II

Data:

Miejsce :

Klasa: II

Temat: Nazwy zabawek. Nauka piosenki. Ćwiczenie spostrzegawczości.

Język czynny: Zwrot: It’s a (doll). Słowa: big, yes, toy(s).

Powtórzenie: Nazwy zabawek: a doll, a car, a cowboy, a teddy bear, a dog, a ball.

Język bierny: Zwroty: What’s this? Point to the (doll).

Pomoce dydaktyczne:

·        Karty obrazkowe z zabawkami (wykonane przez nauczyciela): piłką, psem, lalką, dinozaurem, astronautą, misiem, kowbojem, samochodem oraz podpisy (po angielsku).

·        Karty obrazkowe do wycięcia z końca podręcznika, koperta, nożyczki.

·        Podręcznik ‘English Adventure 2’ wraz z płytą CD dołączoną do podręcznika.

 

Przebieg lekcji:

1.      Czynności organizacyjne.

2.      Rozgrzewka językowa: n-l pokazuje przedmiot- uczniowie mówią jaki ma kolor i określają wielkość (big/small), odpowiadają na proste pytania (What’s your name? What’s your fourite colour?); prowadzący pokazuje karty z rysunkami zabawek- uczniowie podają ich nazwy wg wzoru: It’s a (doll).

3.      Praca z książką. Ćw.2 str.7- uczniowie mówią jakie zabawki widzą na rysunku.

4.      Nauka piosenki o zabawkach (Nagranie dwunaste). Tekst:

It’s a doll, it’s a car, it’s a teddy bear,

It’s a cowboy, it’s a dog, it’s a dinosaur,

It’s a spaceman, it’s a ball, it’s a big red ball.

My toys, my toys, my toys!

a)     Pierwsze słuchanie- uczniowie wskazują na rysunku w książce zabawki, które pojawiają się w piosence.

b)     Drugie słuchanie- n-l zatrzymuje nagranie po każdym wersie, a uczniowie powtarzają odpowiedni fragment piosenki.

c)      Trzecie słuchanie- uczniowie śpiewają piosenkę (patrząc na rysunek i tekst w książce).

 

5.      Uczniowie wycinają karty obrazkowe z końca podręcznika.

a)     Prowadzący podaje nazwę zabawki. Uczniowie pokazują odpowiednią kartę obrazkową.

b)     Wybrana osoba przypina magnesem właściwy rysunek nad nazwą na tablicy.

c)      N-l pisze na tablicy słowo ‘toys’- poleca uczniom by tak podpisali koperty z wyciętymi kartami obrazkowymi.

 

6.      Uczniowie śpiewają piosenkę- rysunki zabawek w kolejności pojawiania się w piosence znajdują się na tablicy.

 

7.      Praca domowa: Na pustej karcie (wyciętej z pozostałymi z końca podręcznika) narysuj swoją ulubioną zabawkę.

 

 

 

 

 

[ Pobierz całość w formacie PDF ]
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • bloodart.opx.pl
  •